Прочетен: 3757 Коментари: 11 Гласове:
Последна промяна: 25.02.2009 21:52
Tук имаше дъъълго обяснение на една ситуация, която сега кръцкам накратко и остаям само заключението:
.......Ауууу. Е сега вече мятах кинжали с поглед. Тъкмо след оплакването по тела се бях поуспокоила, така ми действа човека, на който се обадих и тази... Най-кофти беше тона. Ако го бе казала като човек – ОК, ама да ми говори на въпреки с тон “ти ква си ма”! Аз си знам, че съм лоша като се ядосам и и влизам в положение – може не тя да я е загубила, извиних й се, ако съм я засегнала някак и,че я разбирам (сега ме е яд, че го направих), казах й, че цял ден обикалям по задачи и съм малко нервна и тя “Ма аз да не съм седнала цял ден?”
Абе, како:
1) Работното ти място се състои от бюро и стол! Да цял ден си седяла, ако не си ходила да пушиш,на кафе или до тоалетна;
2) В конкретната банка работят сигурно 50 човека, все някой може да поеме другите клиенти;
3) Никой не те кара да ходиш по етажите – имате вътрешна телефонна линия;
4) Ако държиш на клиента без значение дали е 70 годишен дядо, който го болят краката да стои прав и предпочита да се качи на втория етаж докато те чака, 20-год. студентка или мутра тип ротвайлер – твоя е работата да търсиш карти, сметки, платежни нареждания и т.н. А не да се чудиш на кой стол да преместиш човека! Премести се ти и го обслужи ако трябва. Или го прехвърли на друг колега!
5) И като работиш с клиенти информирай ги свовременно какъв е проблема, а не те само да почват да мислят какво ли не (аз вече обмислях как да сменям PIN-кода).
6) Скандалите не са най-добрия начин да накараш клиента да хареса банката, обслужването и теб самата! Ако искам и на папата ще се обадя докато те чакам и ще говоря каквото си искам.Още повече, когато имам право! А дори нямаше потенциални клиенти, които да станат свидетел на моето оплакване, т.е – не съм провела кампания “Срини имиджа на каката”!
7) И за два месеца би трябвало една проста карта да е готова! Няма значение кога съм дошла да си я взема, както ме уверихте в началото!
8) А, и аз не съм виновна, че уни-то е решило да работи с вашата скапана банка, с вашите високи комисионни и , че вие сте решили на студенти да издавате VISA карти при нашите повече от скромни университетски доходи.
Сега чакам. Да ми се обадят. Не знам за какво. Да намерят старата карта, или да е готова новата – не знам кога си. Накрая : да са живи мама и тати и дебитните карти към други банки... Та да мога и аз като бял човек да живея!
09.09.2008 20:02
09.09.2008 21:28
Следващия път, когато ходиш там, се въоръжи с железните нерви
не съм го приела лично.Трябваше да присъствате, за да видите, че нито панаири съм правила нито нищо.Кротко си изпълнявах нарежданията.Затова и постингът ми е изпълнен с огорчение - трябваше да си го излея някъде. наистина ен стоях като овцете, покаах, че не ми е приятно и те се втурнаха, но нито тон съм повишавала, нито нищо. А обслужването беше далеч под очакваното от мен ниво.
09.09.2008 22:14
Ето мойте драми, ако е някакво успокоение де ;)
http://gamina.blog.bg/viewpost.php?id=90162
Прав е анонимен1@ - много дълго и тужно си го раздала, не си заслужава случката. Защото си го насъбрала, не си отреагирала навреме и много си го мислила.
В такива случаи пАрата се изпуска моменталически - що ще се тровиш цял ден да я "разнасяш" с теб. И мен нещо се опитваха да ме "строяват" в една банка, където бях отишла някаква такса да внасям, иначе не съм им клиент. Първо - не могло там да се чака, по-далеко ако обичате, а помещението като бокс, за по-далеко трябваше да избия джама сигурно. После някаква мацка на гише небрежно реши да ме прати в другия салон да видя дали там имало опашка. Само това ми трябваше и като я подпуках, мигом окръгли очетата. Даже занемя и не успя да реагира, добре, че колежката й по-съобразителна мигом ме викна да ме обслужва и замаза ситуацията. Иначе както бях бясна сигурно щях и някой мениджър да потърся, за да я наклепам оная скубла.
Така че - другият път директно стреляй "на месо". На това му се вика "превъзпитание" :)))))
cindy, кофти беше, че преди това цял ден бях висяла да плащам последователно семестър(после и да заверявам), после ток и вода и все бързане и все обясняване с някакви полуидиоти.. нямах сили за повече скандали този ден. За в бъдеще обаче ще си знам :)