Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2008 18:36 - Моля, застреляйте невъзпитаните или ги превъзпитайте докато не са ги застреляли!
Автор: smile4tonight Категория: Други   
Прочетен: 3757 Коментари: 11 Гласове:
1

Последна промяна: 25.02.2009 21:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Tук имаше дъъълго обяснение на една ситуация, която сега кръцкам накратко и остаям само заключението:
.......Ауууу. Е сега вече мятах кинжали с поглед. Тъкмо след оплакването по тела се бях поуспокоила, така ми действа човека, на който се обадих и тази... Най-кофти беше тона. Ако го бе казала като човек – ОК, ама да ми говори на въпреки с тон “ти ква си ма”! Аз си знам, че съм лоша като се ядосам и и влизам в положение – може не тя да я е загубила, извиних й се, ако съм я засегнала някак и,че я разбирам (сега ме е яд, че го направих), казах й, че цял ден обикалям по задачи и съм малко нервна и тя “Ма аз да не съм седнала цял ден?”

Абе, како:

1)      Работното ти място се състои от бюро и стол! Да цял ден си седяла, ако не си ходила да пушиш,на кафе или до тоалетна;

2)      В конкретната банка работят сигурно 50 човека, все някой може да поеме другите клиенти;

3)      Никой не те кара да ходиш по етажите – имате вътрешна телефонна линия;

4)      Ако държиш на клиента без значение дали е 70 годишен дядо, който го болят краката да стои прав и предпочита да се качи на втория етаж докато те чака, 20-год. студентка или мутра тип ротвайлер – твоя е работата да търсиш карти, сметки, платежни нареждания и т.н. А не да се чудиш на кой стол да преместиш човека! Премести се ти и го обслужи ако трябва. Или го прехвърли на друг колега!

5)      И като работиш с клиенти информирай ги свовременно какъв е проблема, а не те само да почват да мислят какво ли не (аз вече обмислях как да сменям  PIN-кода).

6)      Скандалите не са най-добрия начин да накараш клиента да хареса банката, обслужването и теб самата! Ако искам и на папата ще се обадя докато те чакам и ще говоря каквото си искам.Още повече, когато имам право! А дори нямаше потенциални клиенти, които да станат свидетел на моето оплакване, т.е – не съм провела кампания “Срини имиджа на каката”!

7)      И за два месеца би трябвало една проста карта да е готова! Няма значение кога съм дошла да си я взема, както ме уверихте в началото!

8)      А, и аз не съм виновна, че уни-то е решило да работи с вашата скапана банка, с вашите високи комисионни и , че вие сте решили на студенти да издавате VISA карти при нашите повече от скромни университетски доходи.

 

Сега чакам. Да ми се обадят. Не знам за какво. Да намерят старата карта, или да е готова новата – не знам кога си.  Накрая : да са живи мама и тати и дебитните карти към други банки... Та да мога и аз като бял човек да живея!



Тагове:   моля,   невъзпитаните,


Гласувай:
1



1. анонимен - ...
09.09.2008 20:02
pfiu...ne go prochetoh cqloto, iavno dosta iad ste imala za izlivane... na men taka mi tyrsiha kartata neznam kolko vreme i sled uspeha i sled pyrviat mi opit da ia izpolzvam se okaza, che sa mi dali karta na koiato i izticha sroka na polzvane- minalata godina...hubavci. Inache beshe izdokarna mackata, dupe cici- vsichko, no rabotata kuca li
цитирай
2. smile4tonight - re:анонимен
09.09.2008 21:04
съжалявам, знам, че е дълго, но наистина ми беше прикипяло ... а и исках всичко да си излея..После може да го посъкратя мъничко, но така поне си личи, че е real предаване ;)
цитирай
3. анонимен - Можело е да си изтеглите парите от ...
09.09.2008 21:28
Можело е да си изтеглите парите от сметката, има начин за това. А какво значи , че може от центъра, а не от клона , където сте отишли ? Вече повечето банки работят в централизирана система и от всеки клон може да се тегли. Има и друг начин- да наредите парите с банков превод по някоя друга сметка в друга банка и от там да ги изтеглите, даже може и в същата банка , като ви открият нова обикновена разплащателна сметка. Но всяка банка работи по различен начин.Но не го приемай лично, все пак са проявили усилие, само не разбрах дали са се извинили ?
цитирай
4. akasha85 - тия банки са големи змиярници. . . ...
09.09.2008 21:57
тия банки са големи змиярници...само изнервени и мудни лелки, напоследък и каки...който не стига,че не са наясно защо са сложени там, ами че и тежко го раздават...

Следващия път, когато ходиш там, се въоръжи с железните нерви
цитирай
5. smile4tonight - :)
09.09.2008 22:07
дам,парите се оказа,че е можело още от малкоя клон да си ги взема коментарът беше:колежката я е мързяло... Нищо не съм споменала за колегиалността им ;) А със сметки щеше да е трудно - нямах дукументи за самоличност,само международен паспорт и то по случайност - другото в джоба на една ромка...или в някой кош.
не съм го приела лично.Трябваше да присъствате, за да видите, че нито панаири съм правила нито нищо.Кротко си изпълнявах нарежданията.Затова и постингът ми е изпълнен с огорчение - трябваше да си го излея някъде. наистина ен стоях като овцете, покаах, че не ми е приятно и те се втурнаха, но нито тон съм повишавала, нито нищо. А обслужването беше далеч под очакваното от мен ниво.
цитирай
6. smile4tonight - akasha85
09.09.2008 22:10
направо не ми се мисли, дано да е някоя друга на работа... А едната мацка ми е колежка в уни-то, в моя факултет е..Неуспешмо завършила (същия ден висяхме заедно при инспекторката). Та даже й знам броя на тройките и по кой предмет има "без проект"
цитирай
7. gamina - :)
09.09.2008 22:14
И аз търча да тегля от централния клон, ако се окажа по една или друга причина от карта... но за двата месеца са прави. Доколкото разбрах непотърсени карти след месец се водят вече невалидни и се вади нова.
Ето мойте драми, ако е някакво успокоение де ;)
http://gamina.blog.bg/viewpost.php?id=90162
цитирай
8. akasha85 - напълно те разбирам, аз като отида в ...
10.09.2008 07:55
напълно те разбирам, аз като отида в банката се налага да обяснявам на дълго и широко какво точно желая, като се оказва, че знам повече от новопостъпилите служители... Не знам с какъв подбор ги избират, но определено не е по умения. А в Алианц колко съм си трошила нервите, заради уни-то, защото някой си баджанаци са решили да завътрят бизнес съвместно с двете институции...
цитирай
9. cindy - Тцъ, тцъ :)
10.09.2008 09:02
Не се постъпва така, моме :)
Прав е анонимен1@ - много дълго и тужно си го раздала, не си заслужава случката. Защото си го насъбрала, не си отреагирала навреме и много си го мислила.

В такива случаи пАрата се изпуска моменталически - що ще се тровиш цял ден да я "разнасяш" с теб. И мен нещо се опитваха да ме "строяват" в една банка, където бях отишла някаква такса да внасям, иначе не съм им клиент. Първо - не могло там да се чака, по-далеко ако обичате, а помещението като бокс, за по-далеко трябваше да избия джама сигурно. После някаква мацка на гише небрежно реши да ме прати в другия салон да видя дали там имало опашка. Само това ми трябваше и като я подпуках, мигом окръгли очетата. Даже занемя и не успя да реагира, добре, че колежката й по-съобразителна мигом ме викна да ме обслужва и замаза ситуацията. Иначе както бях бясна сигурно щях и някой мениджър да потърся, за да я наклепам оная скубла.
Така че - другият път директно стреляй "на месо". На това му се вика "превъзпитание" :)))))
цитирай
10. smile4tonight - :)
04.01.2009 19:52
akasha85, то некомпетентност се шири навсякъде... Аз след това отидох подготвена. На втори декември (даааа, половин година след загубата на оригиналната карта) отидох подготвена. От сигурен източник знаех,че в банката има издадени 2 нови неполучени карти на мое име, от юли и октомври :) А като отидох там, готова за скандали и с колежка, която де ме успокоява ако много се разпеня.. каката ме прехвърли на симпатичен колега...Как да се карам с момчето ;) Забавното е, че той търси повече от половин час и новата карта. Тъкмо, когато реших, че "Е, тая банка хич не ме харесват явно" и "Е, сега ш'Ъ им кажа аз на тях". Пича я намери в един куп. Престоя ми този път бе скромните 75 минути. Без скандал. Подписах цял куп документи и получих безплатно карта...

cindy, кофти беше, че преди това цял ден бях висяла да плащам последователно семестър(после и да заверявам), после ток и вода и все бързане и все обясняване с някакви полуидиоти.. нямах сили за повече скандали този ден. За в бъдеще обаче ще си знам :)
цитирай
11. sisithebest - ох,
14.01.2009 14:38
ужас!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smile4tonight
Категория: Други
Прочетен: 223911
Постинги: 66
Коментари: 247
Гласове: 977
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930