Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2008 11:51 - Официално оплакване от технологиите,късмета и двете ми ръце
Автор: smile4tonight Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1302 Коментари: 0 Гласове:
0



Имам официално оплакване от късмета, който ме съпровожда тези дни! Особено и изключително от нещата, свързани с технологии, ток и джаджани машини и машинки!

Реших да мина от ТЕЦ на бойлер.. Нямам парно, но си имах постоянно течаща топла вода и си ми беше екстра.. ОБАЧЕ никой не минаваше да ми отчита водичката от около...година! А аз от своя страна като отида да си платя на касичката... Няма ми номерчето в системата, няма и ЕГНто на хазяйката, изобщо никъде нищо няма.. А на хазяйката й пратили един-два пъти бележка за някаква такса тръби или и аз не знам какво.. ОБАЧЕ в системата ме няма-как да си ги платя.? Разправии, простотии... Обадихме се в ТЕЦа да дойдат да отчетат водомера. Дойдоха, взеха ми 6 лева за повикването. Май нарочно не минават да отчитат, за да им се обадят хората, да ги извикат за отчитане и да им платят. Аз мислех,че ще ми сложат и пломба май на топлата вода...  Е, да, ама не. Взеха паричките и казаха до месец да се пломбира. Хубаво де, ама предния ден от ТЕЦа казали на Деската,че вече не пломбират. А на моята квитанция изрично пише,  “ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се пломбира... Хайде пак до ТЕЦ, телефони, разправии.. Утре межди 9 и 12 щели да минат. Няма уточнения за часа- когато смогнат, а че аз си имам и друга работа тях не ги интересува... Както и да е. Аз вече имам малък поточен бойлер.Урааа! Но от него тръгна всичкоооо...

Докато го слагаше майстора... Първо се оказа, че всички контакти от двете ми стаи да вързани в един, който при това не е занулен! Цяло чудо, че до сега нищо не ми е гръмнало... Бррр, ще умра ако нешо стане с лаптопа L Хубаво, оправиха контактите и после... Прецака се бормашината... 4 часа мъка докато го сложат тъпото 50см на 60 или там колкото е нагреватело-подобно мъничко бойлерче... И сега даже има нужда един кабел да мине през врата, която в момента не затварям, за да не го прецакам (на стаята е, не е на банята поне J )

В неделя вечер,тъкмо след вечерното къпане - ново 10! Прецака се казанчето на тоалетната. Добре,че татенцето беше на гости... Ако бях самичка щях да се наводня сигурно. Та той спря водата в казанчето и предотврати по-брутални последствия. И ми обясни как да си врътвам кранчето докато дойде майстора да пускам водичка, а не да действам с лиген или кофа J обаче съответно се оказа, че няма да имам топла вода, докато не оправят казанчето (липсвала му някакъв плавник, поплавник или от сорта). Нашите си отидоха. Обадих се аз на Деси да вика майстор,че е зле положението. Обаче имаше и други задачи. Та до вторник оцелях без топла вода някак (имаше начин да сложа нещо в казанчето да подпра нещо там и да има вода, но предпочетох да не експериментирам). Вече е оправено. Но преди това..

Има и ОЩЕ... Блокирах си дебитната картааааа! Знам кодовете на всички видове дебитни у дома – на нашите и моите, обаче не знам какво оплесках и ....”Грешен ПИН”. Трябва да ходя до банката да видя какво могат да направят или надеждата ми банкомата да е бил прецакан.... Добре, че си имам и други карти, чееее...

Обаче върхът беше снощи! Бях в прословутата баня, с прословутия бойлер... Той си прещрака нещо, а аз още чаках водата да тръгне топла вода.. И после нещо прещрака пак и ... Водата стана СТУДЕНА! Добре, че не си бях намокрила косата. Излизам аз от банята... И усещам, че имам проблем... Бойлера не работи. ОК, ама да беше само той! Духалката не духа. Ама тя от време на време ги прави тия номера, напоследък само на първа ‘скорост’ бачка, може да е прегряла..Червеното копче на телевизора не свети – контакта, в който е включен не работи! Зарядното за батериите не работи – и неговия контакт пре****! Паниката ме налегна... Обаче нощната лампа ми бачка...Урааа от 5 контакта имам поне един работещ! При това с удължител. Нито Тv, нито печката, нито зарядното са изгорели! Оххх, олекна ми. Ще успея и телефона да си заредя преди да изляза после. Изтичах в кухнята, там всичко бачка, налице са всички уреди... Е, да му се не види, всеки ден ли ще викам майстори... А, споменах ли, че преди няколко седмици ми се прецака и сешоара? Ааааа, няма значение, нали лампите ми работят... А сега гледам телевизия с помощта на 2 разклонителя проснати по средата на стаята, по цялата и дължина( все пак кабела за кабелната е до прозореца, а единствения работещ контакт е до главата ми, в срещуположния край на стаятаJ И си изключих зарядното, за да се изгладя за след малко... Гррр,станах в 9,а снощи/днес се прибрах в 5. Умирам за сън,но в 15 ще идва шефа за контактите, трябва да мина и през банката, после евентуално да си платя тока и водата и.... Искам съннннн!!!



Тагове:   Официално,   ръце,   оплакване,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: smile4tonight
Категория: Други
Прочетен: 223984
Постинги: 66
Коментари: 247
Гласове: 977
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930