Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2007 23:22 - кога мъжете казват "обичам те"
Автор: smile4tonight Категория: Тя и той   
Прочетен: 16869 Коментари: 32 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Кога мъжете казват “обичам те”

1)      Петият ми рожден ден. Играхем си в махалата. Пешето каза,че ме обича… Като го питах защо той каза, че все едно съм момче и удрям също така силно като него.. И се катеря много бързо – по оградите, по дърветата..  Но най-много ме обича, защото не плача и заедно правим пакости.. А и си направихме много хубава база в дървата.. И аз обичам Пешето.

2)      На девет съм. Ани каза, че Иван е казал на Боби, че ме обича. Ама ме обича, когато плача, затова постоянно ми дърпа плитките. Аз не го обичам. А госпожата само се смее…

3)      На дванайсет съм. Жоро също ме обича. Особено, когато му подсказвам по история… А след като му помогнах по математика каза, че друга като мен няма.. Винаги иска да сяда близо до мен. Днес ми запази място до себе си по литература. Всъщност винаги ми пази място. Наитина се грижи за мен, когато пиша в училище не дава на никого да ме закача. Май и аз го обичам.

4)      Колко е хубво да си десети клас. Всички момчета в класа ми казват,че ме обичат. Постоянно гледат да са близо до мен. Малко е досадно – само ми гледат гърдите.. Владо дойде и ми каза, че ме обича, но ще ме обича повече ако му дам да ги пипне.. Пенка не я обичат, нейните гърди са малки, а е и очилата.

5)      Абитурентка… Най-сетне! Стига толкова учене. Как ме боли главата от снощи. Сашо пак ме излъга,че ме обича. Само и само, за да преспя с него. И този път се престорих, че му вярвам.

6)      Ето ме и булка…Татко само вдигна рамене – щом се обичат, нека се вземат.. Ако знае, че Радо се жени за мен само, защото всичките му приятели вече са семейни и не му дават мира.. Даааа, бъдещия ми съпруг ме обича, защото се съгласих да съм му съпруга – добра партия съм, имам авоари в семейния бизнес, вила на Бахамите и хотел в Аспен. И му осигурих високо заплатена работа. Как да не ме обича човек?

7)      Бясна съм. Радо пак ми каза, че ме обича. С онзи гаден мазен тон. Как няма да ме обича. Колко финанси натрупа покрай брака с мен. А и вилата на Хаваите остава за него. Мразя бракоразводния си адвокат!

8)      Втори брак. Митко ме обича. Макар да не знам кой обича повече – мен или сина ни. Остава и да не ме обича след толкова мъка покрай раждането на рожбата ни. Още помня насълзените очи на Митко, когато малкия се роди и искреното “обичам те”, когато дойде да ни види в болницата.

9)      2 годишнина от сватбата с Митко. Отново каза, че ме обича. Сега ме обича, защото току-що му казах, че няма нужда да наемаме бавачка за малкия. Аз ще остана у дома, за да го възпитавам докато има нужда от това. Сега няма кой да следи мъж ми какво ще прави със секретарката. Мисля, че и нея я обича. Но мен ме обича повече, защото ще ме вижда по-рядко. Той ме обича,а аз обичам малкия и съм готова на всичко за него.

10)  Ех, тоя Митко! Много ме обича. Особено, когато го оставя да гледа мача на спокойствие. И когато не му мрънкам като излиза ‘само по мъжки’ с приятели. А като ми се прибере ухаещ на уиски винаги идва да ми каже колко много ме обича.. А аз обичам миризмата на портокали!

11)  “Ех, добре си поживяхме. Обичам те мила!”- Това бяха последните му думи… Как няма да ме обича като съм единствения човек край смъртното му ложе. Роднините му се отказаха от него, когато се ожени за мен (била съм не за него), та като се разболя не дойдоха да го видят. Приятелите му го забравиха след като претърпя фалит, а синът му… Синът му е някъде из Париж с новата си любовница… Та моичкия няма кой друг да обича освен мен J

12)  Боян ме обича. Само с 30 години по-възрастна съм от него, малко по-млад е от сина ми. Колко хубаво е да те обича млад мъж, особено ако те обича по няколко пъти на вечер. Обаче май малко трудно се възбужда. Важното е, че ме обича. Макар че май всъщност обича повече парите ми. Трябва някак си да му се отплатя за ласките.

13)  Човек и добре да живее умира. Малко ми остава. Край мен е единствения човек, който наистина ме е обичал и ще ме обича истински. Синът ми. Нищо не може да се сравнява със синовната обич. Той никога не е обичал и няма да обича друга жена така обича мен. Това е най-истинската, най-силната и най-откровената мъжка обич. И аз го обичам както не съм обичала друг до сега. Помня , когато за първи път ми каза “обичам те”. Каза го с очи, когато го хранех като бебче. После го казваше винаги, когато получеше нещо от мен. Казваше го по празници, казваше го, когато имах нужда от любов, казваше го, когато имах проблеми с баща му, когато оценяваше жертивте, които съм направила за него. Казваше го винаги, когато трябва и когато не трябва. И най-хубавото: КАЗВАШЕ ГО И БЕЗ ПОВОД



Тагове:   обичам,   казват,   мъжете,


Гласувай:
1



1. анонимен - след като някой каже"обичам те!!"
16.12.2007 09:30
да се смята изгубил играта...
цитирай
2. zari - Поне не сте човек на илюзиите
16.12.2007 09:52
Тъжно.
А ако сте на 21 г., не започвайте живота си с тези мисли - има мъже, които са по-романтични и сантиментални, по-истински и любящи от жените - препоръчвам Ви да прочетете "Острието на бръснача", "Души в окови", "Театър" /С. Моам/
цитирай
3. buboleche - Не знам дали децата обичат толкова родителите си,
16.12.2007 09:54
но със сигурност майката обича така детето си. Както се пее в една песен :"либе жали ден до пладне , майка жали чак до гроба"..
цитирай
4. анонимен -
16.12.2007 10:18
Прекалено цинично! Всеки казва "обичам те" в един момент. И понякога това наистина е момент на искреност.
цитирай
5. tera - Наистина много хубаво си го написала!
16.12.2007 10:19
Имам син и много го обичам, но ние не си го казваме, просто си го знаем!
Поздрави! :)))

P.S. Сега видях в профила ти, че си на 21 години. И се питам това твое ли е? Ако е така доста нерадостни прозрения, дори на шега...
цитирай
6. apollon - следователно мъжът казва обичам те ...
16.12.2007 10:48
следователно мъжът казва обичам те когато освен разбиране има и емпатично отношение към него
цитирай
7. анонимен - Жалко е, но в наше време репликата ...
16.12.2007 13:25
Жалко е ,но в наше време репликата "обичам те"се употребява като висша форма на егоизъм,а истината е че любовта е най-крайната степен на себеотрицание!
цитирай
8. smile4tonight - ***
16.12.2007 13:35
Не се смятам толкова за циник.. Просто напоследък се дразня на 'неправината употреба' на някои думи. Смятам, че при използването на силна дума като "обичам", вървяща с тобавка "теб" човек наистина трябва да си дава сметка за нейното значение.
Чарс Тарт пише: "Емпатията е способност да се разпознава състоянието на мисленето или на чувствата на другия човек плюс способността поне частично да се преживее същото състояние. По този начин емпатията е свързана със себепознанието. Например да разпознаеш, че някой се намира например "в депресия" е възможно и по чисто интелектуален път. Например вие може да се научите, че определен израз на лицето, положение на тялото и начин на говорене обикновено означават, че "човекът е в депресия". Но ако при това на емоционално ниво знаете от собствения си опит какво означава да изпитвате депресия, то това ви води до емпатия, до съпреживяване. .." apollon, мерси обогатих си речника :)
цитирай
9. innersmile - прекрасно и мн искрено разказче, ...
16.12.2007 14:53
прекрасно и мн искрено разказче,браво за написаното :)и все пак дано личният ти живот е по-щастлив от този на лирическата героиня ;)
цитирай
10. анонимен - strahotno e
16.12.2007 15:17
moqt saprug nikoga ne pokazva6e kolko obi4a maika si,dokato ne po4ina.Nikoga ne sam go vijdala tak1v,stra6no mnogo strada togava,i sega makar da sa minali 3 godini ot togAva kogato se seti za neq vinagi mu kapqt salzite.
цитирай
11. smile4tonight - :)
16.12.2007 17:21
innersmile, благодаря за пожеланието. Засега не се оплаквам а и не вървя по гореописаното направление ;)
анонимен 10 - лошото при хората е, че често оценяват нещо едва, когато са го загубили
цитирай
12. presly - Трудно
18.12.2007 10:34
казвам "Обичам те!", човекът до мен също. Винаги съм била подозрителна към хората, които раздават думи наляво и надясно с лекота...особено "Обичам те!" Правенето е най-важното...Но не оставай само със синовната обич, освободи го...Успех! :)
цитирай
13. анонимен - анонимен - 16.12 10:18
18.12.2007 17:19
Интересно ми е как ще се чувстваш, ако никога не чуеш "обичам те"? Готов ли си да се откажеш от това само защото си мнителен и тези думи за теб са евтини? Казвал ли си го някога ти? Казвал ли си го, когато си го усещал в стомаха си и просто не си можел да го премълчиш?
цитирай
14. smile4tonight - ^
19.12.2007 12:26
анонимен - точно там е въпроса, думите обичам те са скъпи за мен, затова и ги ценя толкова. Тук просто..да кажем, че нарисувах света на фалшивото обичам те, а и това не пречи героите, които го казват в текста да го мислят наистина. Дори смятам, че тези хора наистина вярват, че обичат другия и са искрени, само че го казват по друг повод и мотивите им да го кажат са преобърнати.

Относно въпроса готова ли съм да се откажа да чувам, че ме обичат - не. Мисля, че никой не е готов. някои хора дори се оставят да бъдат лъгани, че са обичани. Казвали са ми, че ме обичат. За двама мъже съм напълно убедена, че наистина са ме обичали. те са го доказали и с времето, и с действията си. Но аз търся човека, когото и аз да обичам истиснки... Вярвам в любовта - чистата, искрената, съкровената, само че отнема време..
цитирай
15. анонимен - usmiwkata
22.12.2007 02:30
усмивка за тази вечер, много обръщаш внимание на думите, и значението им те поразява, не се вживявай когато някой ти казва обичам те, а прегъни онзи който ти казва ''добър ден'' или ''как си'' и ти усещаш ... така ''неочакваните'' думи. А за любовта най-добре е да си спомня човек когто му дойде времето, иначе може сега да изпусне важното :) Весела Коледа и Честита Нова Година!!!
цитирай
16. smile4tonight - *
23.12.2007 22:59
Благодаря за съвета, май май имаш право ;)
И аз желая на всички усмихната Коледа и много щастлива нова година, изпълнени с истинска любов, щастие и късмет за всички :)))
цитирай
17. reniis - *
25.12.2007 17:44
Trqbva da se kazva po chesto tazi duma na horata,koito q zaslujavat.Nikoga ne znaesh, dali ne vijdash tozi chovek za posleden pat.
цитирай
18. анонимен - из того что здесь написано я ничего ...
04.01.2008 12:54
из того что здесь написано я ничего не поняла,потому что ничего не понимаю по-болгарски.я из Беларуси и говорю на русском языке
цитирай
19. smile4tonight - :)
04.01.2008 19:51
Любовта си е любов.. Тя се усеща, дори понякога знаеш, че я има и без да е обрисувана с думите "обичам те", често думите не значат нищо..и все пак е хубаво, да чуеш, че някой някъде те обича :))
Аз за съжаление не говоря руски, понякога хващам малко от тук - от там, но... Знам малко по някой и друг език, но... Защо другите народи не учат български???
цитирай
20. анонимен - нека чуваме по -често "обичам те "
06.01.2008 11:07
Да го чуваме от мъжът (жената ) до себе си, от приятели , от децата ни. Така стопля душата - дори след време да разбереш ,че не е точно така. Трябва да живеем за мига-така ми казваше моя приятелка ,след като разбрах ,че мъжът със когото живеех 15 години системно ми е изневерявал.И все пак ме обичаше ..и сега ме обича .Само дето аз вече живея за мига със него :))) а тои живее защото не може без мен.Не губете обичта си - казваите думите на любимият си човек със повод и без повод.За да е топличко във душите ви :)))
цитирай
21. анонимен - обичаите -
06.01.2008 11:20
Научи се да обичаш дори тревичките около себе си, чистата вода, светлото слънчице и звездици. Научи се да обичаш истински ценното.Тогава душата ти ще стане богата и добра.Няма начин човекът до теб да не види какво щастие е да те има до себе си и да те обича точно със тая обич която ти е необходима. Намериш ли човек които да обича стоиностното във теб тогава си щастлив.Така е със децата ни -- ако ни обичат то е не заради външният ни вид защото тои се променя със годините , а защото са почувствали колко ни е струвало да ги отгледаме и колко сме дали от себе си за да ги направим Личности способни да живеят и обичат.
цитирай
22. анонимен - анонимен - обичам те много хубава дума
07.01.2008 22:05
Раздавайте обичта си само,така ще се върне при Вас.Ще се намерят хора които да Ви обичат.А и когато човек обича е обичан и от другите.Радвам се на темите в този блог.Браво на автора.
цитирай
23. smile4tonight - ***
08.01.2008 21:48
Когато човек среща любов у околните, когато е готов да отвърне с такава, според мен точно тогава човекът става човек :))) Хубаво е да се обичаме и да си го показваме, понякога думите избледняват... Но такива думи не трябва да се забравят..
Анонимен 07.01- радвам се, че се отделил/а време и за другите теми. Благодаря за споделеното мнение ;)
цитирай
24. youandme - права си !
20.01.2008 00:06
Единствената искрена любов която мъж испитва някога е към майка си аз мога да го кажа защото го виждам моя приятел страшно много обича майка си въпреки че е голям имат прекрасни отношения винаги си помагат но и мен обича но по различен начин и ми го казва без повод просто защото...ме обича!!!
цитирай
25. анонимен - м...............да
22.01.2008 20:57
Умни думи,много писане и дебати за едното"обичам те".Две думи само-а?
Абе,хора аз го казвам всеки ден,на много хора.Знаете ли как стопля това?Какъв заряд носи.
Сега съвсем сериозно,ако обичам някой не го премълчавам,защото утре човека може да го няма.Или мен да ме няма и нищо да не е същото.
цитирай
26. damnation - Да, думите "обичам те" ...
21.02.2008 18:45
Да, думите "обичам те" не са признак за слабост само когато са казани от близък роднина.Никак не е оптимистично, но е факт - кажеш ли ги, все едно си развял бялото знаме.От тук нататък само от човека зависи какво ще последва - мир или разстрел.
цитирай
27. gavin - отново цитати от "Матрицата"
01.04.2008 14:22
не са важни думите, а връзките които създават
цитирай
28. smile4tonight - :)
02.04.2008 10:53
малко или много все си мисля, че и думите са от значение... Наистина да чуеш от някого обичам те... Носи ти позитивизъм и усмивка... Но когто знаеш, че човекът, който го казва наистина го мисли и, че влага в тези думи същия смисъл, който и ти... Тогава освен удоволетвореност има и още нещо...нещо, което кара сърцето ти да затупка още повече и те кара да се носиш във въздуха... И може би това еднакво разбиране на тези думи прави една връзка още по-силна, цветна и истинска..
цитирай
29. анонимен - Maslinka
05.04.2008 11:42
когато моя приятел ми казва обичам те той го казва от сърце очите му ме гладат влубено а гласът му е по- сигурен от всякога.когато съм сънена и ме погладне той ми казва- сладуранката ми... обичам те и го казва с онова желание и искреност както първия път... и така 3 години. Не е идеален не се разбираме перфектно но това не е важно... важното е да усетиш обичта му... важното е да те стопли искреното изричане на тези две вълшебни думички и всеки хът когато ги чуеш да се чувстваш така все едно е за пръв път...
цитирай
30. smile4tonight - :)
09.04.2008 10:39
Maslinka, стискам палци дълго да се будиш и денят ти да започва с искреното обичам те на човек, когото и ти обичаш :)))
цитирай
31. grif - много закъснял коменар....
14.12.2008 22:00
Ето ме и булка…Татко само вдигна рамене ....Даааа, бъдещия ми съпруг ме обича, защото се съгласих да съм му съпруга – добра партия съм, имам авоари в семейния бизнес, вила на Бахамите и хотел в Аспен. И му осигурих високо заплатена работа. Как да не ме обича човек?
втори брак. Митко ме обича. Макар да не знам кой обича повече – мен или сина ни...... а бе с тея авоари всеки ще те "обича"....не можеш ли да ги скрийш за известно време.....авоарите де.... :)
цитирай
32. smile4tonight - :)
18.12.2008 17:52
grif, сигурно нещо са ми били влезли под кожата тези авоари, щом толкова съм се 'облегнала' върху тях... Сега като го прочетох отново... някои неща не бих написала по този начин, но пък нека приемем, че жената си ги е имала - не съм си избрала жена от някой краен и беден квартал все пак... за бедна може да погледнеш "Търси се идеалния" малко по-към края на щуротийките ми ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smile4tonight
Категория: Други
Прочетен: 224000
Постинги: 66
Коментари: 247
Гласове: 977
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930