Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2008 20:24 - Търся дистанционно (за хора по възможност,ако не-за телевизори)
Автор: smile4tonight Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2229 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няма ми дистанционното. Хахахах,голям смях, ама никак не е полезно..Не стига,че ми няма дистанционното за телевизора, а се оказа,че е загубено още едно дистанционно.
       Че ми е кофти,че трябва да ставам да си сменям каналите ръчно (за крачно не съм се специализирала достатъчно), то си е ясно. На някой може да му се стори странно как може да си загубя дистанционното предвид тясното пространство, в което живея - една просторна стая, малка кухня и още по-малка баня.... Обаче е факт,че се налага да действам по старовремски и поради мързела от моя страна ТV си седи на MTV,City TV и евентуално Voice,добре че съм ги настроила да са един до друг... Няма как някой да е изхвърлил дистанционното и през терасата - живея сама, а от вчера никой не ми е идвал на гости. Значи - сама съм го потурчила някъде. Подозирам,че пак е зад леглото, но то е много тежко и не мога да го мръдна...И без това едното копче за каналите заяжда и мога да движа само надолу, без нагоре ...Но си имам изработена техника..От друга страна ако до утре не го намеря, няма да мога да си го занеса на поправка и тази седмица..
       Докато се оплаквах на един приятел как трябва да се бъхтя с местенето на леглото,защото ми няма дистанционното...Той най-грубо заяви,че трябва да съм по-притеснена от липсата на друго дистанционно. А сега де? Дистанционно за гаража?Аз имам книжка, но нямам кола,съответно - нямам гараж.За какво ми е дистанционно за там. Дистанционно за уредбата? Мииииии, у дома си имам и уредба, и дистанционно за нея.В квартирата си имам TV с кабелна и джиджавка за нет с добър звук.За тук дистанционно не ми трябва. И това не е. Дистанционно за робот, който да ми прави палачинки и да ми носи закуска в леглото? Е, не съм напреднала технологически до там, а и финансово ;) Пък и предпочитам някой батко да ми изпълнява желанията ;)
      КОЕ дистанционно ми липсва тогава? Явно не е толкова важно щом не усещам липсата му.. И точно тогава този тип с въображение изцепи:"Няма го дистанционното за тебе".. Хахахаха, смях в залата. Добър майтап си направи friend-а. Ама то и дистанционни за хора ли имало? Е, явно за мен няма или пък съм му видяла сметката без да се усетя...Но пък ми хареса идеята..
      Кеф ти е да си поприказваш с някого, пускаш му бутона и си лафмохабетите.Ако те изнервят щуротиите му - спираш му/й волумето и само си зяпаш картинка, ако не ти допада момента, просто превърташ.. Искаш да припомниш на някого какво е било между вас - пускаш на точния миг и натриваш чувства/носове/рани ;) Срещаш готин тип/типка, искаш да видиш какво ви чака: 1)цветя и рози - замъкваш го пред олтара; 2)бодли и носорози - пускаш го на някоя друга хиена; От време на време ще трябва да се зареждат батериите, ще си вземеш едни rechargeable и няма проблеми.... Еххх, живот, измислих всичко.. Обаче... 
       Първо, не зная да са изобретили такова чудо, макар че няма да се разсърдя да съм от тест-групата, по пробването още. Второ, не съм убедена, че собственика на дистанционното за мен няма да злоупотребява с него. Как ще се определя кой да получава правата над дистанционното за мене,ако само аз си го ръчкам - ОК, обаче ако друг го вземе? Някое дете ако му прецака копчетата, кой ще го вкара в правия път? И накрая, идеята за дистанционно за хората е добра, но при такива шемети като мене... като не знам къде ми е дистанционното за телевизора и защо е попаднало там... Ами сега? Май не съм дорасла за човеко-дистанционно..



Гласувай:
0



1. анонимен - дай едно и на мене, да изключа един ...
16.02.2008 22:15
дай едно и на мене,да изключа един човек ;)
цитирай
2. c0ldblooded - Имаше един филм....
26.02.2008 09:11
..."Click!" Много интересно дистанционно имаше там - точно с такива характеристики :P
цитирай
3. smile4tonight - :)
28.02.2008 10:25
ммм то има и умни хора, особено като ги мързи да направят нещо правят велики открития, та понякога и мързела води до прогрес.. Чакам да видя какво ще е развитието..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smile4tonight
Категория: Други
Прочетен: 224015
Постинги: 66
Коментари: 247
Гласове: 977
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930